Godis

Jaha.. Ännu en dag med godis. Fan jag orkar inte. Jag vill inte. Det är ju inte ens gott. Nu har jag i alla fall ställt ner skålen och där ska den få stå. Jag ska inte äta mer godis nu.

Det är det ända jag ätit hittills idag, godis... och en kopp kaffe och lite Pepsi Max... Avrundar uppåt och landar på prick 300 kcal. Middag kommer det också bli... Sås... Ris... Fan. Jaja, smällar man får ta när man inte bor själv antar jag.

Mitt knä är som sagt sjukt mycket bättre idag, och bara lite mer smärta försvinner ska jag köra på 3.6 km löprunda imorgon medan Melker är iväg. Can't wait!


Jag kan inte sluta förundras över denna vackra kvinna. Jag har alltid älskat henne, även när hon såg ut som på vänster-bilden. Men nu, Mjaaaau!

Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Idag har jag inte varit det. Men imorn är det nystart igen och då kör vi eller hur?



Ok då förstår jag, det är antagligen som laxermedel för mig :/

2012-03-18 @ 18:19:21
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Olle

Sv: Ja helvete ja! Vi kommer vara jätte fina i sommar! Jag ska gå med bara ben nästan varje dag utan att ha minsta ångest.

2012-03-18 @ 19:45:02
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0