I'm back!

I'm back!

Jag har varit hos mina föräldrar i 9 dagar och har inte haft någon tillgång till dator under hela tiden typ.
Så, hur har eran vecka varit?
Min sög.

Legat på ca 700-900 kcal varje dag, mycket socker... Har gått upp 3 kg (!!!!!!) från 52 till 55. Så, jag har nu bestämt mig för att nå 50 (gärna 49) den sista mars. Jag har gjort praktik också och det var otroligt jobbigt, men jag tog mig igenom dagarna och är äntligen klar med det nu!

Igår ikväll söp jag mig full, för att jag inte orkade med att må så dåligt som jag gjorde. En nära släkting har varit otroligt elak mot mig, och igår orkade jag inte längre. Så, jag drog i mig en liter vin och spydde sedan galla över min pojkvän. Alltså, inte på riktigt, utan jag fick ur mig all irritation och bara snackade och grät ett tag.

Jag har saknat Themana, men inte att vara hemma. Jag har saknat vår säng, men inte att bo här.
Fan vad jag längtar tills vi flyttar!!



Hej! Vad var det som fick dig att börja banta och vad vägde du från början? Jag beundrar dig hur du klarar att äta så lite jag har sug hela tiden och kan inte sluta småäta :(

Detta fick jag av Agnes (ingen bloggadress tyvärr) och tänkte slänga in ett svar på det.

Hej! Det som var droppen som fick bägaren att rinna över va när jag och mitt ex gjorde slut och jag träffade en ny. En kille som jag kände att jag ville vara fin för, någon som fick mig att må bra. Jag har varit en smal och nätt flicka i princip hela mitt liv, men gick upp mycket i vikt när jag bodde med mitt ex på grund av fysisk och psykisk misshandel (tack och lov har han blivit dömd). Jag vägde 67 kg när jag startade, och nu ligger jag på 55 (egentligen 52 men djävla skitveckan har gjort att jag gått upp)
Tack, det handlar egentligen inte om suget. För jag får också sug och brukar äta det jag är sugen på, men om jag äter en bit choklad varannan timme en hel dag, då äter jag ingenting annat än det. och sen har jag lärt mig att älska känslan av en tom mage och en torr mun (då jag inte dricker mkt vatten för att inte samla på mig massa vattenvikt) och det är egentligen det det handlar om. Vad man älskar mest. Suget, eller hungern.



Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Har saknat att läsa din blogg med! Älskar din nya design. Alice i underlandet är en av mina största fascinationer.

2012-03-05 @ 15:16:52
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Snälla du, drick vatten. Det hjälper inte bara din förbränning, utan rensar kroppen också. Utan vatten torkar man ut tillslut, både utvändigt och invändigt.

2012-03-07 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0