kdjs

tog mig ett halvt varv i spåret (1km) sen höll jag på att svimma av smärta. och förmodligen energibrist... Jag orkar inte ha ont längre, jag vill röra på mig, springa... Jag vill leva mitt liv utan ett djävla knä som fuckar upp hela min vardag!!!

Igår landade jag på 600 kcal ganska precis. Minus ca 400 i form av promenader. Så, +200 kcal igår.
idag har jag fått i mig ett glas juice alá 35 kcal och två halstabletter, 2 kcal styck så alltså 39 kcal.
Jag är hungrig. Inte på ett skönt sätt utan på ett sätt där jag är helt svimfärdig. Jag vet att jag kommer att ramla ihop om jag inte äter någonting, men samtidigt vill jag inte äta. Djävla kaos alltså. Och jag vet att om jag äter så kommer jag spy, vilket inte är bra för jag har redan fått nya sår i halsen... Suck

någon dag ska jag må bra. någon dag ska jag aldrig gå hungrig. då ska jag vara så smal som jag vill och alla ska va avundsjuka.. Haha, eller nått

Kommentarer
Postat av: Tiny

Fina Elsa, när du är svimfärdig så måste du äta. Du behöver inte äta mycket, du behöver inte äta massor av kalorier, men du behöver äta. Om du äter något litet (en liten bit knäckebröd med keso, en dl fiberhavregrynsgröt, ett äpple, en halv morot... Det finns massor av kalorisnålt som gör underverk!) så kommer det att hjälpa din kropp att bli smal. Jag lovar.<3



Och det minskar risken för att du råkar falla för frestelser som choklad, kakor, snacks osv! Ta hand om dig! gos

2012-03-22 @ 15:16:18
URL: http://tinydream.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag lider med dig med knät där jag har ju också samma, på båda också som du. Har du ingen cykel? Det funkar faktiskt jätte bra!

Sv: Tack vilken fin kommentar, jag hoppas verkligen att det blir så för jag tycker faktiskt att jag förtjänar det också.

2012-03-22 @ 16:48:15
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0