Öppnar min själ, hela världen skiftar färg

Att finna perfektion i vardagen är någonting som aldrig kommer att funka för mig. Jag kommer alltid känna att jag måste kämpa, jag glider inte igenom livet på en räkmacka med anlag för hög ämnesomsättning, bra hårkvalitet eller rika föräldrar. Jag måste kämpa, och kämpa är det jag gör. Varje dag.

Varje dag jag inte skär mig eller spyr är en bra dag. Även om jag gråter och skakar och super och tar överdos. Men det är en bra dag, för jag vann den kampen. Kampen som står mellan mig och demonerna, varje dag.

Viljan att bli smal är för mig en underbar känsla. Att få veta att jag kan nå dit. Om jag gör någonting. Om jag inte gör någonting. Men att då ha människor kring mig och tjatar, lagar mat åt mig och pekar finger om jag inte lensar tallriken, då mår jag dåligt. Då vill jag skära mig och spy. Ibland gör jag det. Ibland inte. Sånt är livet.

Hej

Kommentarer
Postat av: Todaysvomit.

Hej! :)

Ja men då är det nog på den här bloggen jag läst om de och sen glömt bort de helt enkelt :)

För de blev verkligen en Déja Vú :)



Ja de är roligt när man fastnar för någon blogg :)



Kram

2012-03-08 @ 15:34:27
URL: http://todaysvomit.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0