Perfect

Vissa saker kommer aldrig människor att förstå.
Om jag säger att jag inte bryr mig, så bryr jag min faktiskt inte.
Jag kan aldrig tolka dina ord fel, det är du som säger fel.
Jag är inte sjuk, jag är ätstörd.
Ingen kan sätta en diagnos på mig, förutom min läkare.


Förutfattade meningar och "säg inte att jag inte förstår" får mig att gå totally loco! Jag blir galen, blir arg och löper större risk att bli destruktiv. Att skriva en anomym kommentar, får mig inte att ändra mitt beteende, det får mig bara att ge upp hoppet om mänsligheten.

Om jag ibland glömmer bort någon, så är det för att jag inte ser personen härifrån. Det handlar inte om hat, kärlek eller någonting sånt. Det handlar om självömkan, att jag måste få må dåligt två dagar, för att må bra en dag. Det handlar inte om hur andra ser mig, det handlar om hur jag ser mig. Det handlar inte om hur andra uppfattar mig, det handlar om hur jag uppfattar mig. I mitt liv, spelar så många personer så otroligt stor roll. Deras åsikter är otroligt viktiga för mig, men mina åsikter om mig, är de viktigaste. Folk som säger att man ser för smal ut, för tjock, normal, för tränad, för otränad, för någonting som inte är normal, ja då är man fel. Att få höra att jag ser normal ut, kanske är någonting alla vill höra. Men inte jag. Jag vill vara jag! jag vill inte vara som alla andra! Det som är normalt för er, kanske är onormalt för mig?

Jeez, jag orkar seriöst inte få massa patetiska kommentarer (varken på bloggen eller irl). Om ni bryr er så pass att ni orkar lägga ner energi, lägg ner positiv energi så jag mår bra, så att ni mår bra och kan leva med er själv istället för att trycka ner mig och på så sätt tro att ni växer som personer. Annars kan ni lika gärna hålla käft och låta mig leva mitt liv.





nu ska jag sova. För att vakna imorgon och va glad igen. Just nu hatar jag alla!


Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Ok :)

2012-03-20 @ 20:14:19
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: M

Håller helt och hållet med dig. Ingen ska lägga sig i ens liv.

2012-03-20 @ 21:37:36
URL: http://dontforgettoflyaway.blogg.se/
Postat av: Caroline

Va fan är ditt problem?! Du är fet, ful, tjock bla,bla,bla osv? Hur kan du säga att folk ska sluta lägga sig i ditt liv? Du har ju inget!!!



"jag vill ha godis, jag är tjock, jag vill ha chips, jag är fet. Du är patetisk! Sluta ät då och svält sönder dig själv. En vacker dag dör du men då dör du ju i alla fall "lycklig"...



Som sagt du har ju bara en ätstörning, så sluta ät och bli riktigt sjuk i anorexia i stället!!! Du kommer att bli så lycklig. Nu är du ju "bara" störd inte sjuk på riktigt! Så lägg ner snacket nu och börja svält dig PÅ RIKTIGT. Du vill väl dö lycklig!?

2012-03-20 @ 22:23:52
Postat av: M

Känner exakt som du, aldrig får man leva som man själv vill. Usch ibland önskar jag att människor kunde hålla käft å låta mig va ifred, sköta sitt eget lixom. Stå på dej. Kram <3

2012-03-21 @ 09:09:52
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: Themana

Men allvarligt talat, Caroline vad fan är ditt problem egentligen? När har hon sagt att hon vill vara svårt sjuk i anorexia? Om du läser ett par inlägg ner så har hon skrivit väldigt tydligt vilka mål hon har, hur hon vill se ut respektive hur hon inte vill se ut. Det är väldigt få (om det ens finns några alls) proana som förespråkar anorexia och allt vad det innebär. Men jag antar att du är för dum helt enkelt för att förstå sånt.

2012-03-21 @ 11:49:50
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0