Piss

Dagens vikt visar 53.3... Det suger fett och nu vill jag gråta, skrika och dö en skvätt.

Jag vaknade vid 8 i morse och tänkte att ja, nu hinner jag göra en massa idag. Yeah right. La mig i sängen och började plugga, sen var klockan ett och jag hade inte skrivit ett ord. Känslan när man somnar om och hatar sig själv när man vaknar alltså. Det positiva med det är att jag inte är ett dugg hungrig, och kan skippa maten tills i alla fall middagen.

Ska även ta en promenad (eller kanske en löptur) men först, plugg. Psykosocialt arbete är inte så kul som det låter.

Kcal intag idag: 300
Det är dagens plan, och det kommer jag klara. Ska träna bort minst 300 också.

Kommentarer
Postat av: Olle

Duktigt! Psykosocialt arbete låter faktiskt roligt x)

2012-03-29 @ 15:01:06
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0