PISSHELVETESDJÄVLAFITTAKUKÄCKEL!

JAG VERKLIGEN HATAR MIG SJÄLV JUST NU!
Två djävla tacos, 3 glas cola (VANLIG!!!!!?)
och massa snuskigt godis.
Ena tacosen och allt godis åt jag enbart för smaken, mådde verkligen illa... Fan vad djävla dum i huvudet jag är!!!! Dum och fet och ful och äcklig och förtjänar verkligen inte att va hel. Jag är för fet för det! Det måste blöda... blöda blöda blööööda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaja, god natt och sov så djävla gott.

Reverse thinspo ála Elsa. Fuck!

Kommentarer
Postat av: KATEIE - PRO ANA ME

i vilken stad bor du ? jag vill bara veta om det finns någon som bor nära mig? i uppsala bor jag <3

2012-03-11 @ 12:24:44
URL: http://proaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0