Rubrik lalalalallaa

Fina http://cuddy.blogg.se/ ska också vara med på att nå målet till den sista mars =)



För övrigt ligger jag på ca 500 kcal med mat idag.
tog en promenad på 30 min också.. Fan, jag har inte haft någon djävla koll alls idag. Är så sjukt kass!!!


Imorgon ska jag börja dagen men en löprunda i spåret, 1.8 km, skönt!



Jag har ingenting vettigt att säga. Är sjukt godissugen, så djävla tur att vi inte har nå godis hemma, haha!

Har setat och kollat på massa tecknarvideos också. Blir så sjukt sugen på att rita, så ska väl försöka göra någonting imorgon, ikväll är jag tyvärr för trött och seg.

Imorgon ska jag räkna kcal bättre, jag lovar!

För övrigt så hann jag inte väga mig i morse, och det sög ju... Funderade också på att lägga ut en bild på mig, inte på ansiktet, men på en av mina tatueringar och mitt fina halsband, men ångrade mig. Känner mig inte redo att vika ut mig så pass än.

Kommentarer
Postat av: Work it out

skönt att inte ha något godis hemma! här finns massor, min mamma är kära i godis (ändå är hon smal!).



Bilden förövrigt är så jäkla sann :(

2012-03-07 @ 17:02:36
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0