She looks happy, Let's fuck up here life a little more!

Jag älskar pressen att bli smal och nå mål. Jag sätter olämpliga delmål som jag strävar efter och skadar mig själv både psykiskt och fysiskt om jag inte når dom, även om jag vet redan när jag sätter dom att jag har skitit i det blå skåpet.

Jag älskar att känna suget i magen för att jag inte ätit. Jag älskar att känna sug efter mat, kolla på maten, och sen inte äta den. Jag älskar att reta min kropp.



Fotled: 20 cm
Vad: 31.5 cm
Lår: 49 cm
Rumpa: 91 cm
Höft: 86 cm
mage: 79 cm
Revben: 73 cm
Bröst: 83 cm
Överarm: 27 cm
Underarm: 22 cm
Handled: 14.2 cm


Så ser mina mått ut just nu...

Om en månad ska dom se ut såhär:

Fotled: 18 cm
Vad: 30 cm
Lår: 45 cm
Rumpa: 88 cm
Höft: 84 cm
mage: 70 cm
Revben: 71 cm
Bröst: 78 cm
Överarm: 24 cm
Underarm: 19 cm
Handled: 14 cm




Kommentarer
Postat av: Olle

Vi har nästan samma mått ser jag nu :)

Sv: Haha jag tror inte du skulle bli lika nöjd med resultatet om jag gjorde det åt dig xD Men det låter lite spännande och intressant ändån tycker jag. Pluggar du till psykolog?

2012-03-29 @ 15:33:22
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Kathrine

Tror inte att du ska satsa på att tappa cm på fotled, revben och handled. De är de ställena man knappt tappar någonting på och man blir bara sjukt besviken när man inte tappat någonting där. xoxo <3

2012-03-29 @ 18:18:04
URL: http://notreallyana.blogg.se/
Postat av: Kathrine

Sv: Jaha, ja! Då låter det ju bra, go girl ;)

2012-03-29 @ 18:56:10
URL: http://notreallyana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0