självdiagnoser

Jag är en riktig hypokondriker. Eller, jag var det förut i alla fall.
Jag brukade sitta och surfa runt på olika sjukdomar, och satte självdiagnoser.

Hittills har jag haft bland annat hjärntumör, dödlig ledsjukdom, ADHD, bröstcancer osv osv osv. De enda diagnoserna jag inte satt på mig själv än är Borderline, Anorexi Nervosa och Bulimia Nervosa. Hehe... Roligt det fungerar egentligen. Visst, jag har varken anorexi eller bulimi nu, men har haft det tidigare. Från att jag var 11-12 upp till nu, har jag kämpat med störningar gällande maten. Men inte nu, för jag har valt det själv.

Anledningen till att jag kom på detta nu, är att jag suttit på 1177's hemsida och kollat på olika störningar. Bulimia, Anorexi, Ortorexi, hets, fettma osv osv osv... Tycker det är skoj =)

Kommentarer
Postat av: Olle

Tycker också det är intressant :)



Jag undrar om du kunde hjälpa mig idag eller imorn eller så med min header, om du har kvar den förstås? Jag känner mig jätte jobbig som frågar men jag vet ingen annan som kan och du är duktig det vet jag :)

2012-03-27 @ 12:03:21
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0