THEEEEMAAAANAAA!

JAG KAN INTE SMSA DIG! KAN SKICKA TILL ANDRA (HAR IOFS BARA PROVAT ATT SKICKA TILL MELKER) MEN DET FUNKAR! MEN DET FUNKAR INTE TILL DIG. TRO INTE ATT JAG DISSAR DIG. MIN TELEFON ÄR FÖDD PÅ STENÅLDERNA OCH FATTAR INTE ATT SMS BEHÖVS FÖR ATT ÖVERLEVA! OM DU INTE FÅTT NÅ SMS AV MIG IMORGON BITTI, RING DÅ NÄR DU SITTER PÅ BUSSEN TILL MIGGGGGG!!!



För övrigt har vi haft en bra dag, och jag ligger i alla fall på minus i kcal intag. Vägde dock samma i morse som igår. Hoppas på förbättring tills imorgon
Ni som undrar alltså


Kommentarer
Postat av: skinny dipppin

ohh.. jag vägde också samma sak idag som igår...



frustrerande..

2012-03-12 @ 22:16:19
URL: http://skinnydipppin.blogspot.com/
Postat av: Themsi

OKEJ GUMMAN DÅ VET JAG!!! :p

2012-03-12 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0