Trösta mig

Denna bakfylla gör gårdagen nästan ovärd.
Fy fan va kasst jag mår.

Direkt när jag och Melker hoppade ur taxin inatt så kräktes jag. Det bara forsa och jag sprang in i bland några buskar och bara fortsatte kräkas. Idag vaknade jag med obeskrivlig huvudverk och ångest. ångest som fan och det blev inte bättre av att jag och Melker bråkade. Tack och lov har jag ju fångat världens bästa kille, så vi löste det fort :)

Ångesten har dock fortsatt hela dagen, panikångestattack och panikgråt. Nästan hela dagen. Trodde jag skulle spy igen idag, men gjorde aldrig det (nog för att jag funkar bra med Mia, men hatar att spy av alkohol, speciellt dagen efter. Smakar som en överkörd pandaunge med herpes)

åt lite mat,  makaroner och quornfärs, åt väldigt lite och landade på ganska precis 100 kcal + ett glas vanlig cola...

Nu äter jag godis. Det är jag fan värd! Även om ångesten kommer bli värre sen, så äter jag godis, det får mig att sluta va bakis.

jaja, Themana och jag hade en epic kväll, och tydligen orkade ingen annan på festen med oss, så dom flydde till köket (haha, tragiskt att ingen sa någonting till oss. Fega djävlar) men jag älskar verkligen Themana. Hon får mig att må så bra. Hon och Melker är mina änglar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0