hrfhd

Inom kort kommer jag stänga ner denna blogg, och starta en ny. Nya tag, nya mål.

För övrigt sitter jag på pissidan flashback och läser en tråd om olyckan där en gammal vän till mig omkom för någon vecka sedan, och seriöst. Alla mina fördommar för den sidan är nu besannad. Djävla pack som sitter och skriver utan att veta ett djävla piss. Hoppas dom ramlar och bryter fingrarna så dom aldrig kan skriva där igen.



Det gör fortfrarande ont i hjärtat, och jag tänker på det varje dag.
Jag har även fått lite rätsida på själva händelsen, och mår verkligen illa då föraren i den ena bilen (som körde bilen min vän satt i) åkte närmare 100 på en 70 väg och skulle svänga, där en annan bil stod och körde ut (som hade hunnit om första bilen kört lagligt) det var även min systers kompis som satt i den andra bilen, och hon omkom också. Mannen som körde för fort, påstår också att han inte är skyldig och att han inte mår dåligt över det som hänt (trots att han kände min vän som satt i hans bil, som flög ut genom rutan om jag fattat det hela rätt)

Kommentarer
Postat av: Olle

Men shit vilka as.. Och han som körde bilen, hur i helvete kan han inte må dåligt. Han förlorade nog sin själ och sitt hjärta i olyckan då...

Jag hoppas jag får adressen till din nya blogg

2012-05-08 @ 11:52:08
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Fat dreamer

Jag läste om det där. Också på flashsaken. Jag fick tårar i ögonen. MAssa respektlösa människor. Kände du staf? :(

2012-05-08 @ 12:04:16
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: jävla as!!!!snälla säg bloggens namn inann du lägger ner snälla elsa ja ser up till dig o en massa andra tjejer

2012-05-08 @ 21:15:33
Postat av: Mi

Usch jag blir så arg på alla som kör bil och inte följer lagarna.

Säg gärna till vad din adress är sen! kram

2012-05-09 @ 07:50:44
URL: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0