she's back

Hej.
Jag har varit frånvarande i några dagar på grund av massa skumma och roliga anledningar.

Fest, fest och ännu mera fest är en av dom. Sedan har jag mått pissdåligt då jag börjat skriva matdagbok som jag ska lämna in till min psykolog, vilket har resulterat i massa hets oxh kcal intag på nästan 900 om dagen.

Så, jag har inte riktigt vågat skriva här, då jag vet hur äcklig jag är just nu. Sen att jag ännu en gång tror att jag är på smällen gör ju inte saken bättre.

Men nu är jag tillbaka, och från och med imorgon ska kcal intagen ligga på max 500 igen, plus minst 1 h träning om dagen :)

Anledningen till att jag inte börjar nu, är för att jag sitter med en öl i handen och ska till och fixa mig för tokkalas :) Jag ska nämligen på arb.intervju på måndag, OOPA! xD

1.4 kg upp sedan förra fredagen, vilket gör att jag ligger strax under 55, siffran jag startade på för två månader sedan, inte roligt. Men jag sna nå 50 innan den första juni, och jag peppar gärnet!!

Har saknat er, och ska läsa ikapp mig på era bloggar imorgon, lite som bakismat för mig.

PUSS på er, och hoppas det går bra för er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0