Kort

Tänkte skriva lite för er nya som kommit hit, så ni får veta lite mer om vilket psyko jag är. hehe!

Elsa heter jag (haha, näe, men vi kan låtsas) och jag är två år äldre än bingolotto (22) och jag är... Inte helt hundra.
I ett inlägg jag skrev igår så förklarar jag ganska mycket om mina problem, (ligger i samma kat. som detta inlägget)
Så detta tänkte jag låta handla lite mer om mig.

Piercing och tatuerings freak (har dock aldelles för få enligt mig själv) och pysslar även med lite fritidspiercande på vänner. Jag älskar att rita och måla, och musik såklart!
Jag har en underbar pojkvän och just nu söker vi lägenhet. Jag pluggar och mår allmänt skit 90% av min vakna tid på grund av olika anledningar, men jag intalar mig själv att det är för att jag är diagnotiserad borderline.

Men ändå, är jag en sjukt social och glad människa, you gotta love the pokerface :)
Började med denna blogg för några veckor sedan, då jag kände att jag behövde får ur mig all frustration jag hade inom mig, och jag har på denna korta väg fått upp ögonen för starka och härliga människor och känner mig lite som en del i deras liv (haha, menar ju att jag är psykotisk)
Fråga på, undra och jag är lätt med på tips och VF ;)

Vikt: 55 kg
Längd: 158 cm
BMI: 22
____________________
Målvikt: 46
(BMI blir då; 18.4)

Kommentarer
Postat av: leo

åh alltså pokerface. hela mitt liv handlar om pokerface. Alla uppfattar mig som driven, glad och snäll osv. Mina vänner vet om mina problem men alla andra som jag träffar dagligen skulle nog aldrig kunna tänka sig att vissa dagar kan jag inte gå upp ur sängen, att jag vill dö och tycker att min kropp är det äckligaste som finns. Allt handla verkligen om pokerface.

2011-11-16 @ 10:45:04
URL: http://skinnyleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0